SPI milieuvriendelijke verpakking kiest voor Kolibri Logistiek


SPI kiest voor Kolibri Logistiek als Internationaal Distributiecenter Sustainable Packaging Industries ontwerpt en produceert voorgevormde pulpverpakking.  Allison Reed, president van het Amerikaanse SPI zegt; ” Onze missie is het leveren van milieuvriendelijke verpakkingsoplossingen die voldoen aan de esthetische, milieu- en prestatiedoelstellingen van onze klanten”. De verpakking is dan ook gemaakt van gerecycled karton en op… Lees meer »

Klant in Bio-food wil een goed Warehouse Management Systeem


  Slendier gaat samenwerking aan met Kolibri Logistiek Managing director en eigenaresse Erica Hughes van Slendier kiest Kolibri Logistiek als logistieke partner. Kolibri Logistiek gaat de opslag van de voorraad en het assembleren/verpakken/verwerken van orders van Slendier doen. Een vlekkeloos werkend Warehouse Management Systeem is één vereiste. Slendier wil een one-stop-shop voor hun gehele Supply… Lees meer »

Zijn uw producten tijdens vervoer verzekerd volgens de CMR voorwaarden?


Zijn uw producten tijdens vervoer verzekerd volgens CMR voorwaarden? Dat is een belangrijke vraag die u uzelf moet stellen als u kwalitatief hoogwaardige producten verstuurt naar uw klanten. Wat CMR voorwaarden zijn en op welke manier u daarmee te maken krijgt, leggen we graag uit in dit artikel. Wat houden CMR voorwaarden in? CMR, dat… Lees meer »

Vijf tips voor meer conversies in uw webshop


Kolibri Logistiek is uw partner voor het afhandelen van webshop-orders. Vanaf het moment dat de klant bij u bestelt, kunnen wij het hele proces overnemen en zorgen dat uw product zo snel mogelijk bij deze klant wordt bezorgd. Maar hoe zorgt u ervoor dat uw webshop klanten blijft trekken, en dat de hoeveelheid nieuwe klanten… Lees meer »

Hosting van uw (internationale) webshop: laat u kansen liggen?


In de wereld van conversieoptimalisatie is hosting nog weleens een ondergeschoven kindje. En dat is jammer, want de server waar uw webshop op gaat draaien is verantwoordelijk voor een aantal belangrijke factoren. Denk bijvoorbeeld aan de snelheid waarmee de productpagina’s laden, de vindbaarheid of de werking van de verschillende functies in uw shop. Het is… Lees meer »